Web Editing

   
  1391/05/24 12:16 PM    
 

لزوم طراحی وب سایت:

در دهه‌ی اخیر، طراحی وب سایت با استفاده از اینترنت در سراسر جهان با سرعت در حال گسترش بوده است و هم اکنون اکثر جوانان با این فناوری همراه هستند. در میان تعداد بیشمار افراد و شرکت‌هایی که در سراسر جهان از اینترنت استفاده میکنند، قطعا برخی در جست‌وجوی محصولات و خدمات شما هستند. با داشتن وب سایت در واقع شما خود را برای استفاده از فرصتهای بی‌شمار آماده می‌کنید. داشتن وب سایت باعث میشود  محصولات و خدمات شما در هر زمان و از هر مکان قابل دسترس باشد.

شما می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمینه از طریق اینترنت پیدا کنید. همین‌طور کسی که به دنبال تواناییهای شماست، میتواند از این طریق با فعالیت‌های شما آشنا شود و از خدمات شما استفاده کند. طراحی حرفه‌ای یک وب سایت برای یک مجموعه‌ی کاری به بزرگ شدن و پیشرفت آن کمک میکند و به آن در جذب مشتری یاری میرساند. طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جست‌وجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما، تأثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و خدمات شما دارد. طراحی سایت مناسب میتواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه دهد، نظر مشتری را جلب کند و در نهایت وی را به خرید محصولات شما ترغیب نماید.

نیاز جامعه به Web Editing :

با توجه به افزایش اهمیت نیاز جامعه به فعالیت‌های آنلاین، توانایی هر فرد در انجام این‌گونه فعالیت‌ها نیز اهمیت بیشتری می‌یابد. برنامه‌یECDL/ICDL Web Editing  با این نیاز کاملاً تناسب دارد زیرا از داوطلب می‌خواهد مفاهیم کلیدی ویرایش و انتشار وب را بشناسد و یک وب سایت با محتوی ثابت(webstatic)  ایجاد، بارگذاری و نگهداری نماید.

 ECDL/ICDL Web Editing چیست؟

  • برنامه‌ی ECDL/ICDL Web Editing که توسط بنیاد ECDL طراحی شده به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های لازم برای طراحی، ایجاد و نگهداری یک وب سایت را کسب کند.
  • این برنامه با توضیح مبانی و تعریف اصطلاحات به زبانی ساده به داوطلبان کمک می‌کند که اصول کلیدی ویرایش و انتشار وب را بیاموزند و دامنه‌ی وسیعی از مهارت‌های طراحی وب از HTML تا کار با تصاویر را کسب نمایند. مدت زمان پیشنهادی برای آموزش  35 ساعت و مدت زمان آزمون این گواهینامه نیز 45 دقیقه می‌باشد.

فواید ECDL/ICDL Web Editing :

  • یک برنامه‌ی ساده با قابلیت ارتقاء را تا سطوح پیشرفته‌تر ارائه می‌دهد.
  • مفاهیم بنیادی طراحی وب سایت را به زبانی ساده بیان می‌کند.
  • برای نرم افزارهای مختلف انتشار وب کاربرد دارد.
  • مهارت‌های تولید، انتشار و نگهداری یک وب سایت را در اختیار داوطلب قرار می‌دهد.
  • با استفاده از نظرات کاربران کامپیوتر، متخصصان این رشته و افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی به کارگیری کامپیوتر از سراسر جهان تهیه شده است.
  • نشان دهنده‌ی بهترین عملکرد در زمینه‌ی ایجاد وب سایت است.
  • توسط اعتبار بین‌المللی ECDL حمایت می‌شود.

برنامه‌ی ECDL/ICDL Web Editing برای چه کسانی مناسب است:

برنامه‌ی ECDL/ICDL Web Editing برنامه‌ای ایده‌آل است؛ که اصول تولید وب سایت را بیان می‌کند. این برنامه امکان حضور در وب را فراهم کرده و مهارت‌های لازم برای تولید، بارگذاری و... را در سطوح استاندارد بین‌المللی آموزش می‌دهد. به شرکت‌های کوچک‌ و متوسط (SME) که نیاز به حضور در وب دارند؛ اما منابع برای تولید و نگهداری یک سایت در ابعاد گسترده را ندارند این برنامه توصیه می‌شود. همچنین برای گروه‌های اجتماعی و سرگرمی که می‌خواهند با روشی کم هزینه با اعضای گروه ارتباط برقرار کنند و نیز معلمان و دانش‌آموزان مدارس که نیاز به اشتراک‌گذاری اطلاعات دارند، استفاده از این برنامه مفید خواهد بود.

برنامه‌ی ECDL/ICDL Web Editing تضمین می‌کند که داوطلب می‌تواند:

  • مفاهیم کلیدی و اصطلاحات وب را درک کند.
  • اصول بنیادی HTML را بشناسد و از برچسب‌های متداول نشانه‌گذاری( mark-up-tag) ، HTML برای ویرایش صفحه‌بندی یک صفحه‌ی وب استفاده کند.
  • از یک برنامه‌ی وب‌نویسی برای طراحی و قالب‌‌بندی صفحات وب، قالب‌بندی متن و کار با hyperlink‌‌ ها و جداول استفاده نماید.
  • قالب‌های متداول تصویر وب را شناخته و به کار ببرد و فرم‌هایی در یک صفحه‌ی وب ایجاد نماید.
  • CSS ها را شناخته و به‌کار ببرد.
  • صفحات وب را برای انتشار در یک سرویس دهنده‌ی وب آماده نماید.


 


نویسنده: مدیر سیستم
 
 
 
 
   
 
   
منوی اصلی
منوی عمومی
آمار سایت
تعداد بازديد: 76375


تمام حقوق این سایت برای بنیاد ICDL ایران محفوظ است.گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر(ICDL)، نام ها و نشان های تجاری متعلق به بنیاد ECDL/ICDL می باشد.بنیاد ICDL ایران وابسته به سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش،تنها نماینده رسمی بنیاد ECDL در ایران است.

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است

کلیه ی حقوق این سایت متعلق به بنیاد ICDL ایران می باشد
Copyright © 2015 ICDL IRAN
All rights reserved